позититивне мислення



Вам під силу розірвати ланцюг самопідтримки стресу, змінивши негативні думки на позитивні.

Позитивне (оптимістичне) мислення послаблює емоційне напруження, допомагає знайти ефективне рішення і діяти відповідно до обставин.



Вправа «Позитивне мислення»

Негативні думки, які поглиблюють стрес

Позитивні думки, які допомагають зберегти самоконтроль

«У мене нічого не вийде» 

 «Я зроблю все, що в моїх силах, а якщо не вийде, я це переживу»
«Усе пропало» 

  «Це не кінець світу»
«Я дурень» 

«Я помилився», «Я – успішна людина!» 
«Мені обов’язково треба мати це» 
 «Мені б хотілося мати це, але я не обов’язково матиму те, що хочу»


  «Я повинен бути першим» 

 «Мені б хотілося стати першим»
«Вони зобов’язані це зробити» 

 «Сподіваюся, вони це зроблять»
«Це безнадійно» 

 «Ще не все втрачено»
«Не варто й починати»  
 «Треба хоч спробувати»


«Я не зможу» 

 «Я ніяк не нервуюся»
«Я безнадійна людина» 

 «Я дивлюся на світ із оптимізмом»

«Усе втрачено» 
 «Варто спробувати ще раз»



Отже, формула позитивного мислення звучить приблизно так: 

«Було б добре, якби ми завжди отримували те, що хочемо. 
Ми робимо для цього все можливе. 
Та якщо, попри наші зусилля, бажання не здійснюється, ми почуваємося трохи розчарованими, але не впадаємо у відчай, не панікуємо, не зневажаємо себе чи інших людей».

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

завдання психолога

моя діяльність